Sommarlov

 
Sommarlov.
En tid att ta hand om sig själv.
Och planera för att ta hand om sig också efter.
 
Jag har kommit på att jag kan göra en egen design på bloggen. Det tar sin tid att lista ut alla koder bara, men när man lyckas känns det ju finfint och mycket personligare. Fick just veta att min käre Aron liksom kan sånt där (gjort hemsidor och grejer) så nu kan det kanske bli ännnnu finare :)
 
Så fint som mina fina fynd på second hand idag! Två stoooora härliga tékoppar i favoritserien, örhängen och mysiga bordstabletter med mitt efternamn som dekor (såna som är lätta att torka av(!)). Nöjd.
 
Dags att gå till nyhitflyttade Per där han och Aron gjorde iordning go-mat. Mums! Vi hörs!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0