Orange

 
 
Förra helgen blev vi hjortronsugna och for ut i skogen. Det är ju tydligen
ett sådant fin hjortronår i år! Eller bärår överhuvudtaget. På första bästa
stället, intill en damm hittade vi dessa (bilden), räcker till en efterrätt till
oss i alla fall! Sen letade vi inte mer. Myrarna ligger nog lite längre in i
skogen och jag kände att jag redan var väldigt leds på alla flygfän som
var efter mig. Det är så synd att jag inte riktigt klarar av dom så bra, för
annars älskar jag ju att vara ute i skogen och naturen, typiskt. Nästa
gång får det bli mygghatt och kolla upp något bra ställe.
 
 
 
 
Blåbär är lättare att hitta dock, och bärplockare är införskaffade,
så det blir kanske lite blått i helgen!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0