Börsen


En tripp till Sundsvall och börsen (som numera är 4sound) och biteline blev det, med ett mycket trevligt gäng skäggisar.

 

 

Jag har gjort en liten önskelista oxå...

 

Saker jag mer eller mindre vill ha från musikbörsen:

 

 

Minifiolen!!<3 ihihi, den vill jag ha. Och nån cymbal skulle inte va helt fel! Typ den billigaste... En mick av nå slag kan ju alltid va bra och ha, och en förstärkare, en mini^^ hih. Jag älskar allt som är mini! Och den där åsk-grejen lät coolt, den kan man göra nåt roligt med. Och trum-skola boken såg bra ut, skulle va kul och lära sig mer, men då behöver man ju ett trumset oxå...:) Och btw den mörka djemben närmast i bild lät bäst, den kan nån köpa till mig! Ja det är inte klokt vad man vill ha och vill ha. Men ni ska veta att jag tycker jag har det riktigt bra även utan dessa saker:) Det måste jag ju faktiskt påstå, så ingen tror nåt annat!

 

 

 

Musik är liv

Och vi tar elefantkliv

 

 


 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0