Listan

Jag är kanske lite annorlunda men jag gör faktiskt sånahära listor för att jag tycker att det är ganska kuligt!^^



WHO?
vem är i rummet med dig : Nalle
Vem fick du sms av senast: Aron
Vem tänker du på nu: Jerka
Vem pratade du senast i telefon med: Emil
Vems hus var du i senast: Mors min
Vad sa du senast: Hejdå
Vem önskar du att du var med nu: Aron kanske(:
Vem är din favorit släktning: Nämen int kan man favorisera såhär, har väl ingen favorit:O Men kan meddela att morfar är söt!
Vem i din skola går dig mest på nerverna: Äh, onödigt att dela med sig av sånt. Det är bara mitt problem.



WHERE?
Vart är din telefon: Här på bordet! den pep just! Eller skrattade menade jag.
Vart är din mamma: Hemma i fina huset tror jag!
Vart är din pappa: Hemma i stora huset tror jag!
Vart sover du: I min säng oftast! När jag tillsist kommer mig för att gå och lägga mig!!!
Vart handlar du mest: Homebuy
Vart fick du tag på tröjan du har på dig: Linnet är från Gudrun Sjödén och goströjan från erikshjälpen!
Vart åkte du senast med bil: Hem från mamma där emil och sanna hade grillparty
Vart i ditt rum är du: I soffan!



WHAT?
Vad åt du senast: Nudlar, thaiwook och halloumi, i pitabröd.
Vad drack du senast: Svartvinbärsdricka. Men satan vad sugen jag är på mjölk just nuuu.....
Vad är de för färg på dina byxor: Dom är svarta dom. fleeceunderställ^^
Vad är den närmaste saken som är blå: Glaset typ. Och R2D2, han är lite blå..



Vad gillar du mest med skolan: Att jag får spela och lära mig massa om musik och att träffa alla dessa underbara varelser!<3
Vad är din favorit färg: Olika! Blå kanske, eller grön. Eller orange kanske! Turkos är oxå soft. Gult är ju härligt ibland. Beige och grått kan oxå va nice. Svart är alltid bra. Vitt är ju underbart oxå. Rött behöver man då och då oxå i lagom mängd.Och varför inte lila?
Vad är din favorit hemsida: Uhm.. "Smyckt" kanske. Hon som gör så roliga underbara örhängen och andra smycken. http://neasmycken.blogspot.com/
Vad är ditt favorit sko-märke: Jag har ingen koll på märken! Är skorna nice så whatever
Vilken film såg du senast: Hachiko, a dog's story.
Vad hör du just nu: Ljudet av datorn som andas och musiken av Philter som jag nyss hittade på myspace.



WHY?
Varför går du i skolan: Därför att jag vill hålla på med musik och utvecklas!
Varför repeterar nyhetsuppläsarna sina rapporter? Såna som jag kanske inte hänger med annars?;)
Varför går du i någon sport: För att det är härligt och roligt och jobbigt och bra.



WHEN?
När är din födelsedag: 21 januari
När köpte du senast nya byxor: Köpte en byxdess härom helgen.
När var senaste gången du tände ett ljus: När jag skulle testa innan konserten vid min sagoberättarfåtölj^^
När var du senast i skolan: I fredags nån timme!
När träffade du din pappa: Häromdan när jag fick middag!
När duschade du senast: Imorse, eller, i förmiddags. Sköööönt

HAVE YOU EVER
1. Hånglat i mer än 3 minuter: Beror på vad man menar med hångla? Men säkert.
2. Sovit i en annan säng: Jaa
3. Hånglat på en bio: Nope
4. Hånglat i skogen: Det tror jag inte
5.Tyckt att din kusin var het: Det kan jag inte minnas
6. Sovit naken: Nångång
7. Kört över hastighets gränsen: Nej:P Svårt utan att kunna köra överhuvudtaget typ. Eller kanske nångång på cykel om hastighetsgränsen vart väldigt låg? xP
8. Målat om ditt rum: Yess! I ett föredetta hus!
9. Dansat framför en spegel: Självklart. Båd på dansen och hemma.








































10. Fått hicka: Ett antal gånger ja.
11. Dumpat någon: Tjaa när jag var liten:P
12. Stulit pengar ifrån en kompis: Nejnej!
13. Hoppat i en bil med folk du just träffat: Hmm, kanske? Ne? Eller?
14. Varit i slagsmål: Teaterslagsmål!
15. Smugit ur ditt hus: Yeah
16. Haft känslor för någon som inte haft det för dej: Yesyes
17. Blivit arresterad: Nejp
18. Hånglat med en främling: No
19. Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar: Yaaa
20. Varit förälskad i en granne: Tja, vi råkade ju vara typ grannar så:P
21. Struntat i skolan för att göra något roligare: yaaa
22. Sovit i en säng med någon av samma kön: Yes
23. Sett någon dö: Ingen människa. Och inga husdjur heller. Myror och spindlar och sånt^^
24. Varit i ett plan: Ja
25. Kysst en bild: Ja
26. Sovit till 3: Oja
27. Älskar eller saknar någon just nu: Jorå































GOD NATT
jorusåatt


Kommentarer
Anonym

Sånt där är ganska kul att göra ibland. ;)

2011-03-11 @ 10:42:12
URL: http://tvminnen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0