Helgen

Tänkte bara berätta lite om min fantastiska helg serru. Det började med mini-spaakväll hemma hos mig med fisarna Mika och Helena. Lite ansiktsmask och fotbad och lena ben, dvs dom vaxade mina ben. Tänkte att det ska man ju testa på nångång oxå. Innan man vaxar bör man ha endel hår på benen för bästa resultat, så jag hade sparat ut det ett tag^^ Hade nästan manligt håriga ben kan jag tala om. Men vem bryr sig, det är väl inge fel med det. Men jag tyckte det bara va ivägen.. Lite inspirerande bilder kanske?




Sen åkte jag till Aron och såg på Paranormal Activity 2 och Ture Sventon, och sov, för att sedan kliva upp och åka mot Sundsvall! Stannade ett tag på Erikshjälpen i Timrå (<3) och fyndade som bara den! Sen fyndade vi lite på musikbörsen och kebabbar oxå. Sen blev det biooo! Black Swan. Det var väl inte väääääärldens bästa film typ som många säger, men helt klart värd pengarna!:D Ja nu hade ju jag en gratisbiljett dårå... men Om jag hade betalat! Sen bar det hemmåt i bilen i mörkret med baotamånen utanför. Sen lite mer Ture Sventon och sömn. Lite random bilder kanske?




Helgens fynd!! Från vänster: Erikshjälpen, Musikbörsen, Mcdonalds.




Erikshjälpen:
- Atlas -Lättläst kartbok vi hade i grundskolan.
- Krumelurpiller - Atrid Lindgren-citat.
- Domino
- Shotglas i form av en bägare.
- Lite enkla ramar.
- Kikare.
- Blockflöjt
Leksaksmunspel (som låter typ som en piccola).

Musikbörsen:
- Billigaste trumstockarna, 49 spänn, funkar finfint.
- Mungiga
- Näsflöjt

Donken:
- Robotgrej från Clonewars (starwars-tema på donken igen).




Fynda bäst
Allra mest



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0