Laser tag

Ett underbart gäng, buss, laserhallen, restaurang, film = en underbar dag!





Vi körde två omgångar á ca 20 min, båda lagen fick vinna varsin gång, så det blev inge bråk^^ Det var första gången jag var på laser tag, så jävla kul!!! Roligaste jag gjort på länge. För mig personligen (vid namn black magic woman) gick det mycket bättre andra gången, hade mycket framgång i början och dödade många fler gånger än jag själv blev dödad. och fick typ 4 gånger så mycket poäng. Ja, konstigt detdär, dödad flera gånger....? Det är ju som livstid halshuggning...? Micro hade förresten bästa namnet tycker jag. Döden.



Råkade även knäa Robin haha. (han var på andra laget som tur var). Bra att ha såna reflexer dock! Om man skulle springa på nån ond typ nångång. Dock det första jag gjorde på första omgången var att slå knäet och gå omkring och halta första minuten:P Och vilken träningsvärk man har nu! I låren! Man har ju smygit omkring på huk som en indian, kastat sig in i tunnlar och sprungit för livet.






Sen var vi alla hungriga och letade rätt på en restaurang. Det fanns även glassbufé där man fick göra sin egen mjukglass, hemskt roligt!^_^ Sen bar det till Härnta igen och hem till Samuel för att kika på första harry potter filmen. Tanken var att vi egentligen skulle se en krigsfilm med tanke på dagens tema, men ibland blir det som det blir^^Mysigt var det ändå! Och vilken bra dag sen!:D






Upp och stig om du inte vaknat
Dig har vi minsann saknat


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0