Ur fas?

Sa jag att jag var ur fas? Jomen serru sånt kan ändras drastiskt. Nu är jag på banan igen! Awesoooooome!

Imorgon blir det rodda slagverk till logen och ha sig. En hel slagverkshelg väntar med rodd, ljus- och ljud-rep, roddrep, genrep för allmänheten kl 13 på lördag, konsert kl 18 (slutsålt!). Och sen slagverksfest som vanligt, sen upp tidigt söndag och rodda tillbaks allt. Puh!:D



Sen börja jobba! (min jazzdansgrupp startar då). Tror att jag ska få ihop några stycken:) Men vet ni några fler 11-13åringar som vill dansa så hör av er! Eller säg åt dom att komma och testa gratis nu på söndag!:))





Sjung och var glad
Varendaste rad



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0