Morfarn

Åt middag i Östersjäland där kära morfar var och hälsade på. Trevligt. Han m fl ska även komma på slagverkskonserten!

 

Han grattade mig lite efterskott oxå med en mp3 han hade fått med nåt erbjudande (asbra, har inte haft nån fungerande på väldigt länge. Jag är väl den enda i världen snart som aldrig haft en ipod. Förutom Emil som inte visste vad det var.) Åsså ett paket som var inslagen som om ett litet barn gjort det med massa tejp. "Lite barnslig present kanske" sa han, haha. Och sen hjälpte han till att riva upp paketet som en galning. Haha xD Han är bra min morfar. Den bästa vågar jag faktiskt påstå.

 

(Morfar och Alvin förra julen!)

 

 

Imorgon rodda och repa och bära heeeela dagen från kl 8. Bli finfint dä!

 

 

Sov som en mört

Vakna bestört



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0