Vågmannen


Sanna, fingret, mössan och fyra i rad-spelet.



Ulfen och Juliapulia.



Tonis (!! hälsar på från vadstena) och Christoff.



Köpte färg till min pall.



Vårrullar!



Samuel kör högläsning ur Bröderna Lejonhjärta!


Fin dag! (igår, måndag). Ingen slagverksövning alls dock. Och inte i helgas. Och inte idag. Imorn vet jag fan. Då äre annan konsert som jag måste öva massa till. (inte lätt å va konferencier). Det är ingen bra slagverksvecka! Dock hade vi slagverksworkshop med en Pontus idag:) Men spelade inget då heller ;P Hanns inte. Men mycket nyttigt prat om framtiden och slagverksfixidéer och annat bra att prata om med nån med erfarenheter. Har ringt en jävla massa viktiga samtal oxå! Känner mig viktig.

Det är mycket som händer hela tiden!! Men snart är det sportlov:))))))))))))))))))))))))))))))




Sov med en natthatt
Vakna piggt och glatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0