Tårta, noter och häng

Slagverkstårta i from av en trumma och trumstockar!

 

Minimaxi fick börja!

 

Den klassiska svenska sista tårtbiten som ingen tar.

 

Lite nytt material!:D Här har vi en trumsalut!

 

Lite jam i fojjis!

 

Schack i fojjis inkluderande dagens citat: "Jag tänker inte ligga ner heller, ta mig när jag står upp". (ja det är schack och inget annat). Han la ner min kung när han vann men då tyckte jag att jag åtminstone kunde få stå upp när jag förlorar! Jag står upp för det!

 

Åsså har man ju inte roligare än man gör sig.


 

 

Trevlig dag och godnatt och så

Sov fint med tårna små

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0