Stora sköna tröjor och massa jävla poser

Erikshjälpenfynd:



Lite mysiga sköna tröjor, lite alldagsskjorttröja, jacknånting, lite underställ. Jag är rätt nöjd. Bor i den där blåa varma mjuka baotatröjan när jag är hemma.

Jag är hemskt bra på att ta massa jävla egobilder, men hemskt dålig på att ta seriösa bilder. Jag tycker det är tråkigt. Eller åtminstone så känner jag mig så patetisk så jag brukar inte visa dom alltför ofta. Men jag tvingade mig lite denna gång att ett par såndär typiska seriösa posebilder. Bara för att! Så grymt patetiskt, som martin skulle sagt.




Sen måste man kompensera lite:







Somna som en fluga
Vakna i en stuga


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0