Star Wars

Var tänkt att bli maraton men det blev lite sent så det fick räcka med 1:an och 2:an för ikväll! Underbart! Men jag undrar hur det skulle vara att se star wars för första gången i denna ålder, då man inte växt upp med filmerna osv. Haha, det lär va något annorlunda kan jag tänka mig. Nån som gjort det som kan förklara hur det känns? Men ni ska veta att starwars är starwars och det är starwars och inget annat och det är faktiskt underbart. På den punkten finns det nog många som förstår mig, ellerhur?:D


 

Hade tänkt laga mat men pizza från Östanbäcks pizzahouse funkade fint det med!:D


 

Alla samlade. Och yodatröjan satt fint den oxå.

 

 

 

Sleep all night through

May the force be with you



Kommentarer
Anna

Sv: Hahaha, jo visst har jag tänkt på det med bildtexter! Brukar också göra så ibland, men det kan bli så långt då. Speciellt om det är mycket bilder, så nu skrev jag istället :) Och ja, du borde ha hängt med!!! Har du inga skidor?!?!? Fixa!!

2011-02-20 @ 19:56:03
URL: http://annahogstrom.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0