Känn dig utvald!

Idag hade jag Röstvård och Sånglektion (mitt bi-instrument). Jag går i skolan på heltid men läser bara musikämnen, förstår ni hur underbart det är? Detta kommer bli ett bra år. Eller två. Om inte annat så ska det det. Känner man sig någonsin vilsen kan man krama ett träd.



Träff med dramat efter skolan, blev bara jag, Tone och Carl. Men vi har stora planer vi. Sedan göra mat med Tomio till GU-möte, gick på mitt första GU-möte, cyklade fort till jazzdansen med Willson som började idag!:D Weeey.








Som jag skrev på fejjan:


Willsons dans på ABF har börjat! Wiho!:D Kom med du med! 800 för en kurs och 1050 om du vill gå flera (fler än 2 om du vill). Själv dansar jag som vanligt på jazzen och funderar på att hoppa på nån till! Finns bl a hiphop (nybörjare/fortsättning/barn), jazz (nybörjare/fortsättning), afrikanskt (nybörjare/avancerad) och stöveldans.

http://www.abf.se/Sokresultat/?q=Willson

Kom och testa gratis en gång iallafall! Ta chansen! Ju fler desto roligare! Känn dig utvald!




Somna lilla vän
Vakna nångång sen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0