Tron på allvar och vild fantasi

Idag kom Micro och överraskade oss! Jag fick en liten chock när hon plötsligt stod där i dörröppningen till övningsrummet, det lilla Framnäs-barnet, när jag och Martin övade. Men efter ett tag kändes det rätt normalt iallafall. Vi hälsade på lite folk och spelade lite pingis^^

Blev bjuden hem till mamma och mats i eastern soul land på tacos och film i stora salen på storbild. En jätterandom film om några rävar, haha, den var så knäpp så den var rätt kul faktiskt xP Självklart blev det en hel del pingis mot Emil oxå, det är rätt jämt mellan oss, speciellt nu när jag lärt mig lite teknik! Ja åsså lite naturgodis och hemmagjord kräm som Märet gjort!




Emil fick ett super-smash-läge och jag såg hur allt gick i slowmotion... jag hann tillomed ta ett kort.




Emil skjutsade in mig till stan vid 24-tiden, stod och pratade nästan två timmar om livet och så, sen kom jag hem och fick veta att jag ska vara på farbror alice imorn kl 09:00! Varför så tidigt undrar jag? Jag ska vara med på modevisningen kl 1, men klockan 9, why... Aja, jag får göra mitt bästa^^ Hoppas bara jag kommer lös klockan 12 och kan delta i manifestationen på torget! För er som undrar:

Jag skickade vidare detta kedje-sms till typ alla mina kontakter:

"Vänner - på lördag samlas alla 5 i 12-vänner på torget i Härnösand klockan 11:55 för att visa att vi står för med mänsklighet och humanitet, även om vi fått ett nationalistiskt parti i riksdagen. Solidaritet vet inga gränser! Nu är det viktigare än någonsin att visa. Sprid!"

Så kom gärna dit!:) Sen kan ni ju kolla på modevisningen sen, på gatan utanför systemet typ. Kul att det händer nåt som inte brukar hända!^_^



Somna utan den blekaste aning
Vakna utav den blekaste galning


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0