FF. Frid och Fröjd.

Har SJUKT ont i ryggen idag. Jag måste fan fortsätta med afrikansk dans så min rygg blir van detdär. Men jag undrar när min rygg kommer ha återhämtat sig klart? Jag känner mig som en gammalgammalgammal tant.

MEN, det hindrade mig inte. Idag fick vi äntligen träna! Har aldrig gymmat förut förutom när det varit inlaggt i lektionstid på gymnasiet typ. Men nuså! Känner mig redan hemma där, en har ju gått igenom där så många gånger för å komma till pingisrummet! Hemskt kul att springa på rullband, hårt med övningarna, egna bålstabilitetsövningar, mycket stretch, dusch. Frid och fröjd. HHR. Hälsa, Harmoni och Rörelse.

 

Endel trevlig övning på marimba och trumma med Martin och sedan påväg hem. Men vad händer på vägen? Jo jag och Klara möter Samuel på segelbåten ("samuel på segelbåten"?) och går och grejar donken-mat och åker ut med honom en sväng innan konserten med nordiska kammarensemblen på kapells. Det var förövrigt en underbart härlig konsert. Jag blundade och njöt, jag inspekterade och lärde, jag log åt minutvalsen och pianisten.

 

 

 

Slutligen blev det lite morötter och dipp som blev över från chipsen häromdan.

Åsså lite blåbärspaj.

 

 

 

Sleep fine

Hold the line

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0