Där är tandfén

Helt slut båda i kropp och huvud är jag efter att ha varit tandfé hela dan inne på gallerian i sundsvall. Det har varit kul att gå omkring och ge alla barn tandborstar och timglas och roliga saker som gör det roligt att ta hand om sina tänder. Det är kul att man kan sprida lite glädje. Och kul att man får så många blickar och leenden bara för att man går runt med tyllkjol, vingar och trollspö.

Hade inte med mig mobilen till gallerian så det var Lena som fotade oss där, de bilderna kommer. Lite bilder tog jag iallafall inne hos privattandläkarna. Fräscht ställe!





-Min hopknövlade utstyrsel, det ska bli spännande att se den på va?

-Fixaren Lena som höll i allt så bra och självaste tandläkarn Stefan.

-Lite grejer jag fick med mig hem.



En cykelpump fick jag oxå med mig hem från clasohlson. Hel utmattad kom jag hem och däckade bums medan jag försökte lösa korsord. Nu ska jag gå och lägga mig tidigt en lördagkväll och gå upp och tävla imorn! Hade hemskt gärna viljat va med på miljöpartiets filmkväll på valbåten menmen... Hoppas ni är där!:)




Sov som tandfé
Vakna och le


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0