Bra kombinationer

Det är dunderfest två våningar under mig. Hon har alltid dunderfest. Så det dundrar i hela huset. Mig gör det inte direkt så mycket. Jag tycker man ska få vara lite högjudd och ha roligt och festa ibland. Men hon lär ju få klagomål? Ja jag tänker inte varna henne.




Idag hade vi fotografering på folkis! Ett foto med klassen (alla ettor förutom sceniskt, tydligen), sedan ett med alla. Blev himla fint vettu! Jag tror dock jag såg exakt likadan ut på båda, hade ju vart roligare om jag gjort nåt roligare. Men gla' va ja' iallefalle.

Satte upp en affisch för grön ungdom oxå, som Tone gjort. På vilken det står att det är filmkväll på Valbåten (miljöpartiets valstuga på torget) klockan 22 på lördagkväll. Vem som helst får komma! det bjuds på fika! Jag skulle dit, men det har visat sig att jag ska tävla vid 9 på söndagmorgon så det blir svårt... men kanske kikar förbi en snabbis...

Innan jag cyklade hem åkte jag omkring på Adrians longboard utanför aulan. Sjukt kul hade jag. Och jag var rätt underhållande tyckte Karin (lärare) oxå. Det gick inte så bra att stå på den så jag satt eller låg och åkte omkring. Rekommenderar starkt!! Testa nerförsbacken mot kopieringsrummet!





Sedan blev det ut på en 30 km lång runda till Älandsbro, runt på finfin grusväg och tillbaks. Benen var lite sega, men det kunde vart värre. Sedan fick jag matlåda och tårta hemma hos pappa och Lena. Fick med mig en termosmugg, lite flourskölj och post oxå.



Jag har alltid glasögona på hjälmen? Man ser långt och bra då.




Fick testa kjolen jag ska ha imorn när jag ska vara tandfé i sundsvall och dela ut guldtandborstar till alla barnen eller nåt. (mer om det imorn när jag kommer hem.)




Hos pappa är köket omgjort! Så fint det blev! Nästan klart iallafall, ska bli en kamin mot stenväggen oxå. Älskar den prickiga fondväggen, passar finfint i köket just.



Sov som en mört
Vakna på stört


Kommentarer
julia

jag veeeeeeeeeeeet!!!! bästbästbäst

2010-09-11 @ 00:36:54
URL: http://jullss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0