Trivs som handen i handsken

Bilder från dagen:



(Christian, Amanda och random kille som kom förbi, simon tror jag)

Pingis vare här! Jag måste träna mer alltså^^





(Rasmus, Gustav.)

Hängde på "Laxen" lite.





Gjorde Satslära-läxor i en liten evighet. Det är kul att sitta och räkna ut såna saker när man har all tid i världen, för jag behöver ungefär all tid i världen.





(Johan, Fredrik, Richard, Fiona. Yeah jag börjar kunna alla namn nu nästan.)

Det ultimata stället är nog sofforna och fönstren bortom övningsrummen där bara musikarna hänger. Ja jag har inget emot ifall andra oxå hänger där men jag har bara sett musikare. Vi pratade strunt och hjälpte mig med satsläran och gjorde lite ansiktsuppvärmning^^ och tunggymnastik:



(Mikael)


Från början tänkte jag lite att de flesta på kapells skulle vara väldigt strikta och bara tråkmusikiga och så, åsså skulle man känna sig barnslig och knäpp. Men det visade ju sig att de flesta faktiskt är lika vrickade som en själv. På ett mycket bra sätt. Och är det nån som inte släppt loss ännu så är det nog bara dela med sig av lite vrick-het så löser det sig. Och har man gamle Martin i närheten blir allt vrickat och bra.


Somna på en liten kulle
Vakna med saft och bulle


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0