Renässans-dans

Och juste! Jag har skrivit upp mig på lappen för de som är intresserade av att dansa lite mer renässansdans! :D xD Skulle vara riktigt kul om det blev nåt. Isåfall så skulle målet vara att dansa till levande musiker hehe! Men nu är det bara 4 tjejer och en kille som skrivit upp sig... Fler killar tack!! Varför ska de va så tråkiga. Visst, vissa kanske vill satsa på musiken hela tiden när de ändå går kapells, men ändå!:D Det är några få tillfällen under en vecka det handlar om! Aja, det finns lite mer tid att försöka övertala... har dock en känsla av att det blir svårt...





Dans, dans, dans och dans. Åsså dans.
Sov som i trans.


Kommentarer
mikaela

vet inte om jag är någon skönhet men tack ;D åh, om jag ändå haft mer tid till att dansa.. hade tråkigt här om veckan och försökte lära mig lady gaga - telephone-dansen, haha. det gick inte så bra :( den är svår.

2010-09-17 @ 15:57:04
URL: http://pickadoll.org


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0