Kräftskiva utan kräftor


Kräftskiva hos Ida vare ja. Knytis alltså. Ingen köpte kräftor. Men partyhattar och kräftskivedekorationer hade vi! Kycklingklubbor, fetaostpaj. Sedan blåbärs- och hallonpaj och sällskapsspel! och lite dans.


(tone mosar mitt öga)

 

Hade tänkt gå hem sen, men på vägen förbi krogen träffade jag på mina nya kapells-kompisar! På blev det andra bullar! Trevligt värre! Vi kom fram till att vi faktiskt är endel 91:or i klassen, det trodde man inte!

 

 

 

Nu nykter-däckar jag snart här.

 

Imorn tänkte jag:

Cykla

Spela discgolf

Lyssna på debatt på torget

Förtidsrösta senast klockan 3

Öva slagverk

 

Får se om jag hinner med nåt av det.

 

 

 

Somna i ett träd

Vakna ikädd ren-pläd



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0