Herr kantarell



Har inte mycket mat hemma just nu. Men jag kom på att jag hade en burk kantareller i frysfacket sen förra hösten! Så idag blev det svampstuvning och bulgur. Med lite tomat och riven ost.



Gjorde av det recept vi gjorde av på Hälsa Harmoni och Rörelse-kursen förut efter att vi hade plockat. Dags att plocka ny svamp. För andra gången i mitt liv;S Det är mysigt att plocka svamp! Några kompisar gjorde det häromdan, och sen läste jag ett blogginlägg med massa kantareller! Så nu är jag lagom sugen!





Smaklig måltid om ni ser vad det står
Ät så mycket det bara går




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0