Den dag som i förrgår var imorgon

Ännu en dag. En dag som idag är den dag som igår var imorgon. Fast nu är den igår för klockan är mycket. Och den dagen bestod av; slagverk slagverk slagverk. Marimba, trumma, stål och stomp. Sedan var musikhistorian inställd, så istället blev det; pingis pingis pingis. I helgen lärde jag mig underskruva slagen och göra forhandskruvade servar. Idag lärde jag mig hur man smashar. Det ska övas övas övas, så får vi fixa ihop nån turnering nångång.



Och Martin fick skjuts hem av Slagge!



Somna genast nu på en gång
Vakna av att du stämmer ut i sång


Kommentarer
Amanda

Jag kan snart underskruva också! ;) Då du! ^^

2010-09-21 @ 09:25:43
ugn

Ååh! Fin bild ;D Och får man vara med på turnén måntro?

2010-09-22 @ 20:36:18
emma

Pingisturné haha? xD Oh yes, det vore nåt. Turnering!* ja res hit å va mé ba!

2010-09-22 @ 22:46:41
URL: http://elrl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0