Bara underskruvar

 

Hälsade på på Laxen igår. Evelina har ett par snygga glasögon som jag snodde lite. Men anledningen till att jag var där var att Rasmus far var på besök, så tanken var att vi skulle slå honom i pingis. Blodigt allvar. Men det var rätt jämt mellan oss alla tre, vi fick vinna några gånger var. Sen övade vi lite teknik och underskruvar och grejer.

 

 

Nu skaver jag cykla upp till Härnö dans & konferens/Parkaden och dela ut valsedlar. Sen direkt till min jazzgrupp som jag håller i. Åsså valvaka med de gröna ikväll!

 

 

Vakna sött

Ha dä gött

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0