Hallo! weeeeee

Halloweenkul hade jag igår. Jag gick aldrig och frågade efter bus eller godis men vi var hos Moss och hade det roligt och trevligt bland alla olika varelser, sköna som läskiga eller konstiga eller awesome helt enkelt^^ Sen gick vi en sväng till Bittens och träffade lite annat folk där. Det är kul att träffa massa nytt folk=) även om det bara är för en stund. En tjej ville köpa mina handskar (bild fyra). 200 spänn var hennes sista bud, men icke, dom var inte till salu.

 

Jag var ingen speciell, kom på olika saker varje gång nån frågade, men nån slags bov iallafall. Självklart blev jag ju misstänkt för allt som försvann. Men i ärlighetens namn var jag nog den hederligaste bov som nånsin skådats. Jag frågade tillochmed om den käre vakten på Bittens inte skulle kolla min ryggsäck ifall jag hade nå alkohol i den. Hade en flaska med vatten och han litade på att det var det och inget annat. Herregud, folk litade tillochmed på mig!

 

Såhär såg jag ut:

 

 

Bilder med dålig mobilkamera:


 

Bra bilder som jag fick av Pascal:


 

Tack vare att min mobilkamera var så dålig så lyckades jag få en asbra bild:

 

 

Spöklikt!

 

 

Somna bortom ensligt berg

Vakna av en jättedvärg



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0