Statyer som äter soppa och pannekanka

Det var jätteroligt att va levande statyer!:D Glömde säga det igår, jag var så sjukt trött. Vi sminkade oss och sprayade håret och genrepade lite hos Carl. Hans pappa bjöd på pannekankas och Tone hade med sig soppa! Kändes lite märkligt att sitta och göra nåt helt vanligt i denna utstyrsel. Fast Carls pappa kände sig onormal eftersom han var den enda som var normal.






Vi stod utanför Vero Moda i en knapp timme, sen gick vi i slowmotion bort till rulltrappan (wow, vi har en rulltrappa i Härnta;)), stod förstenade i rulltrappan och var sedan statyer där nere ett tag oxå och gick sedan till Carl igen. Sen var det ju jättemycket annat som hände i Härnta city. Bl a sceniska sångarna på konsthallen och norrdans på fyren och våra kapellslärare på metropol, så jag hann inte sminka av mig eller så.



Så såhär gick jag runt och såg ut hela dan. Fick endel blickar och frågor kan jag säga, positiva. Många blev väldigt glada och skrattade åt mig, på ett snällt sätt. Det var säkert oxå några som inte sa nåt men tänka att jag måste va helt knäpp som har en glage i huvvet och går runt sminkad som en jag vet inte vad. Men det får jag väl bjuda på då, kunde inte direkt förklara för alla jag såg.


Bilder från när vi var statyer och andra bilder från den oerhört trevliga dagen kommer en annan gång!:)



Somna som en jag vet inte vad
Vakna av gårdagens korvspad


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0