Pizzahouse

Efter skolan och rep och grejer övade vi inför imorn med "den nya ashäftiga dramagruppen vi som hänger i taket 2.0" inför imorn. Sen satte jag mig på mysmysiga Östanbäcks Pizza House och gjorde lite musiklära-läxa medan jag väntade på några små flickor från ex-klassen. Jag känner mig så hemma där!:) Ali säger att det är mitt hem så. Det säger han till fler oxå, vi är många i familjen!^_^ Sen blev det pizza för fulla muggar!




Tone är lite annorlunda och börjar äta från mitten av pizzan.





Massa lööööööv! Som man självklart måste leka i!<3 Jag måste göra en stoooor lövhög nån dag och hoppa i den, nån som är på? Kanske en punkt på Crazy-listan.



Hösten är sanslöst fin
Skål, på ett glas vin


Kommentarer
klara!

Jag är på! brukar hoppa lite i löven i smyg när jag går till skolan, så vore roligt att göra det fullt ut!

2010-10-16 @ 09:34:21
emma

Härligt! vi måste hitta nån bra gräsmatta med en jävla massa löv och ta med en kratta eller två. Bara det inte börjar regna så löven blir blöta innan dess:(

2010-10-16 @ 23:59:01
URL: http://elrl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0