Tidsbrist vad är det? bongobong

Idag har jag haft fullt upp. Hade tänkt ha ännu mer fullt upp, men insåg snabbt att det inte skulle funka. Tidsbrist tidsbrist. Tidsbrist? Jag har ju fan hela livet framför mig! Man kan inte ha brist på tid! sägs det... Men en uppsats har man inte hela livet på sig att skriva. En uppsats som ska va klar imorn och man inte börjar på förrän kvällen innan har man verkligen inte hela livet på sig att skriva. Men nu är den klar! Hann/orkade inte läsa på så mycket fakta dock så den innehåller mest min vilda fantasi. (Vi skulle hitta på en tonsättare från en valfri epok och skriva om hans liv och allt).


(bild på Mika i fin frilla för att liva upp stämningen)


Hade annars tänkt spela innebandy idag, men jag sov och började på uppsatsen istället. jag behöver verkligen åtminstone en dag i vecka då jag får sova länge. Christian hjälpte mig klippa ihop ett par låtar till min jazzgrupp. Har bestämt att de ska var nå form av servitriser och dansa till Mack the knife (Louis Armstrong) och Big Spender (Bette Midler). Det kommer bli jätteroligt! Det ÄR jätteroligt!

Sen tänkte jag åka och dansa salsa i sundsvall men jag sprang och övade på vågmannen istället (och åt middag samtidigt) och skrev sen klart uppsatsen. Skööööönt att vara klaaaaaaar! Vi är nog många som förstår den känslan huh?:D Hoppas det blir den enda uppsatsen vi får!

Bongo Bong

Låt oss sova än en gång
I'm the king of bongobong


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0