Källarmys



Värsta cheesecake och bär och kaffe. Hahha, flera frågade om jag drack kaffe eller ville ha té, den generationen verkar inte fattat att typ alla i min ålder är galna i kaffe:P Men sen fick jag tillomed en nubbe^^ Vuxenpoäng.

Kul att prata med lite äldre generationer, jag satt på hörnet mellan två pratglada damer och vi pratade om lite alltmöjligt. Om hur de olika generationerna utvecklas, slagverk, barndomen, matlagning, familj, syskon, you name it^^ Lite kul ändå att ändå vara den enda ungdomen och föra in lite ung anda i gänget.



Nu kilar jag iväg till Moss där jag hoppas det är mycket folk från min generation, bra omväxling att växla mellan olika bekantskaper i olika åldrar sådär:))



Detta linne får sitta på ikväll, hihi. För att hedra barndomen lite;) Min bror Emil har gjort husvagnen (?) och jag solen, år 96 som det står. Mycket vackert tycker jag.



Ta dig en nubbe
Du behöver inte va gubbe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0