Gamla Björnhild

Min galma björnhild är åter född! Jag och rasmus kämpade med att laga hålen i våra cykelslängar i torsdags, och blev klara tillsist. Vilken frihetskänsla det var att segla fram på skeppshulten än en gång innan isen täcker vägarna.




I övrigt har jag inte haft på datorn så mycket på sistone. Jag fruktar den lite och har inte lust att sitta här, inte ens nu egentligen. Förutom att jag vill blogga. Annars tycker jag inte om att ha på datorn längre, den gör att jag inte får det lugn jag behöver, även om jag gör nåt annat när den är på. När den är på utstrålar den orden "du måste titta till mig då och då och typ hela tiden" och då kan jag inte fokusera tillräckligt på det jag egentligen vill/behöver. Plus att den är full med virus eller nåt och blir seg som en sengångare då och då, ska få hjälp med att rensa ur den snart.:)




Skaffa dubbdäck
Get a sexy häck


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0