Födelser

Var hemma hos pappa och åt födelsedagsmiddag och blåbärspaj ikväll oxå. Malva fyllde nämligen hela 12 år! Snart tonåring.. ojojoj hur ska det gå. Närå jag vet nog hur jag ska handskas med henne! Tog henne i armbrytning idag!




Idag grattar vi även Lina (min lillebror Alvins storasyrra)!

Och även Per! Men han firade vi ju i förskott i tisdags redan! Dock har jag skickat ett fint rimm-sms idag oxå.






Nu ska jag bättre sent än aldrig (hm..) göra klart gehörsläraläxan till imorn och sen sova järnet de få timmar som finns kvar innan eronomin imorn halv 9...



Somna snabbt som attan
Vakna på mattan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0