Den stora tvätt-dagen



Tvätt tvätt tvätt och åter tvätt. Nu är det bara städa hela lägenheten som fattas. Hm. Ikväll fyllde jag hela det stoora torkrummet, och torkskåpet två gånger! Sanslöst! Men nu efter lus-epidenim kände jag att jag ville tvätta typ allt för att få lite psykiskt lugn. Ida behandlade jag med ett starkare medel (sprayen skulle räcka till 8 behandlingar totalt stod det, bullshit, den räckte till en, EN!). Och nu verkade äggen släppa lättare från håret oxå så nu fan ska jag väl bli av med den här skiten för gott. Får jag löss igen nu så blir det rakapparaten alltså!



Eller? Jag har seriösa planer på att klippa kortare hår igen nångång i framtiden. (hade typ till axlarna förut). Men jag vill ju ha kvar mitt långa hår ett tag till iallafall! Och låta det vara lockigt tills det inte är det längre...



Färdigpratat om löss?
Det får vi hoppas
Hos mamma har dom möss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0