Vendredi

Jag hade killkväll förut för att Jimmie och Kela ska flytta till USA snart. Denna fredagskväll blev det tjejmiddag. Sedan partaj minsann.





Det var en fin kväll. Mycket prat och skratt. Sen är det lite jag inte minns. Och vad skulle jag göra utan Michaela!? Vad ska jag göra när de flyttar?! Det är inte första gången hon får följa mig hem och typ stoppa om mig:P Jag var ganska bakis idag kan jag säga. Är inte ute ofta nu för tiden, men ibland slår man till! När jag vaknade imorse såg jag att hon ställt fram massa glas vatten åt mig<3 Hon är bra på att ta hand om när det behövs. Vi har tagit hand om varandra olika gånger. Men tack till henne och Jimmie som följde mig hem!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0