Studenten, dancehall, jazz, mc, och lite pyttipanna

Studentfotgrafering var det idag!:D Såhär såg jag ut när jag fick mössan för nå veckor sen:

 

 

Såhär såg jag ut när jag provade Johans coola mc-hjälm idag:

(Isak kom visst med där i bakgrunden)

 

 

Vi avslutade kursen "Rytmik och dans idag". Jag lärde ut lite dancehallmoves utifrån dessa sortes videos (nedan). Lär er lite ni med:D

 

 

Åt lite halvstekt pyttipanna (^^) hos per och snackade lite skit. Sen hem och hitta kläder till dansuppvisningen imorn, för ikväll var det genrep minsann!

 

Föreställningen är imorn kl 18:30 på ABF/Parketten. 20 spänn. Alla Willsons dansgrupper ska vara med, det ska bli sjukt kul!! Jag älskar jazzdans, då kan man showa lite och spela teater oxå. Willson hittar alltid på nåt kul som vi ska göra:D

 

Nu ska jag gå och lägga mig och plugga till omprovet imorn. Jag tror aldrig jag behövt göra ett omprov nångång, ska bli en trevlig upplevelse! ;)

 

Sov som slottshovet

Vakna till sommarlovet

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0