Nu grönskar det

 

 

Jag, Klara och Memme lekte jultomten idag:) Haha det är kul att slå in klappar!

 

En bra dag har jag haft iallafall. Sista dansen med Elin på Norrdans dock. Sorgligt. Men ooo så kul vi hade:D Värsta afrikansk-dans-uppvärmningen (hårt var det). Sista minutrarna kollade vi på filmen från dansuppvisningen, awesome, och drack te och åt underbar rabarberpaj som Johan gjort, awesome. Av mig, memme och klara fick hon det där paketet med en massa massa guldsnöre på, hihi. Det är hon guld värd!!! Det var ett nyckelringstroll, hihi. (vi var ju troll på dansuppvisningen med gruppen). Men det var mest tack för att hon hjälpt oss så mycket med projektarbetet. Eller typ för att hon är så underbar och trollig!:D

 

De andra paketen ska några andra underbara människor som hjälpt oss få.

 

Vi kollade på dvd:n på vårt projekt "OKAY let's DANCE" och massa bilder ikväll oxå. Guud så kul haha xD Vilka miner man har för sig på korten alltså. Hahaha. Tack Jens för alla korten!!! Tack Memme (memmes moster?) för filmningen!!!

 

Imorn kl 8 bär det av till Västanå för att rida på islandhästar:D

 

Slumra in

Jag är din

 



Kommentarer
marielle

faster :P

2010-05-14 @ 02:18:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0