Troll

Och såhär såg vi ut idag på dansuppvisningen!:D

 

Ingrid, Johan, Viktoria.

 

Jag och Sanna.

 

Linn (?..) och underbara Elin där bakom som så snyggt och skickligt fick ihop allt! Stor applåd till henne!

 

Jättetrolliga Viktoria!

 

Så jävla kul vi hade!!

 

På vägen hem cyklar Johan förbi mig och berättar att det nyss var ett par killar som kollade bak på mig medan de cyklade, och en av dom höll på att cykla in i en stolpe haha. Tänkte att det var för att jag var så snygg....? Men jag fick inte tro det så länge. För efter några minuter kom jag på att jag fortfarande hade trollsvansen på mig... xP

 

Så kan det gå när man är blå

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0