Laugardagur

Idag har jag vaknat och stigit upp, vid 12 nånting typ. Då kom Kela och hämtade sin bröllopsklänning som hon har förvarat hos mig. Hon och Jimmie måste komma in till stan (de bor i utansjö för tillfället) nånting innan de flyttar till USA, men ändå, tänk om det var sista gången jag såg henne? :O neeeeeeeeeeee, så ska vi inte tänka.

Sen har jag pluggat heeeeeeeeeeeeela dagen. Endast en uppgift dock, men det tar tid för mig. Men den uppgiften är klar nu!!! Bara 5 uppsatser/plugg kvar!!! Som jag typ måste göra i helgen!!! (?!). Kommer jag få betyg så det räcker till G i allt? Det återstår att se...


Förövrigt har jag blivit lite starwars-hysterisk igen. Man har ju sina perioder. Lyssnar på starwars-musik just nu och häromdan pratade vi en massa om filmerna. Men jag har bestämt att det blir starwars-maraton hos per under sommarlovet!:D Alla starwars-nördar är välkomna! (eller jag kanske ska fråga per först...)

John Williams – Star Wars Episode 1: La Menace fantôme: Original Motion Picture Soundtrack - French Version


Fick en bild från metropol av mamma:



Nu kan man höra oss (inte jag dock) på youtube. De två sista låtarna:

 



























Sov lite grand

Vakna med en lös tand



Kommentarer
KAPTEN Tobias

count me in. force B with ya;)

2010-05-23 @ 17:04:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0