Här har vi lite massa bilder från min lördag

På dansen var det skitkul! Det blir alltid lite teater inblandat i willsons jazzdanser, yeeey:D 3 timmar dans idag och 3 timmar nästa lördag oxå. Hårdrepning innan föreställningen den 20 maj!


Efter att ha svettats på dansen cyklade jag svettandes hem till Tina, (Klaras mamma och min gamla mentor på geresta), och fikade! Hon fyllde nämligen 48!

Det var lite människor där minsann.




En mycket charmerande bild:




Så Klara ville ta en ny då hon fick se lite coolare ut:




Tårta och kladdkaka åts det!!




Klara tog en massa bilder på mig när jag åt, hon tkte jag passade bra in i rummet. Hm?





Den typiska ät- och drickminen?




Jag tog en massa finfina soliga bilder på mamma och Alvin som oxå var där:)





Klara ville att jag skulle visa deras vackra tv.  Hm, nej, inte direkt. Det var bara så att jag såg den fina himlen i fönstret i tv:n.




Sedan kom jag på att jag faktiskt kunde kolla ut genom det riktiga fönstret.




Några barn hoppade studsmatta och hade det kuligt och somrigt på gården bredvid. Mmmmm, sommmmmar?




Jag som är en av få tjejer som inte sett nånting alls av "Sex and the city" fick se filmen idag. Den var bra. Sådana filmer är lättsamma att se på, och ibland är det just lättsamhet man behöver. Och slut som är lyckliga. Alla blir lyckliga och får tillbaka sina pojkvänner etc. ^^ Awesome I say;)

Sofia och Klara, Slötittande:




Se till att ha haft en fin lördag.
Let's somna nu om ett tag.


Kommentarer
Klara

smygfotografen!

2010-05-02 @ 21:22:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0