Estetkonsert på metropol

...och denna gången var det treornas tur! Jag har inte ensemble egentligen, men busig som jag är var jag med på en låt iallafall. Black Velvet sjöng jag och Memme med fina stämmor, Mika spelade piano och Micro Låda^^ Jag fick presentera oxå, lite improviserat sådär;P Haha. Det ska alltid bli nå lustigt när jag ska prata sådär. Var och en fick varsin applåd tack vare mig oxå! Tyckte alla förtjänade varsin:))) Så duktiga vi var<3 Jarusåattee...

 

Dessa bilder var de som blev någorlunda okej fotade med min mobil. Alltid svårt att fota på metropol...

 

 

Madelene var där och lyssnade så fint^^

 

Likaså dessa små syskon:))

 

Jag tycker vi avslutar detta med några kloka ord från metropol:

 

Godnatt och sov så härligt

Bara hoppas att uppvaknandet inte blir allför förfärligt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0