Winter is going away (8)

Jag vill åka i backen!

Jag vill åka till fjällen!

Jag vill göra mer vintriga saker!

Jag vill att det ska bli sommar och varmt!

Jag vill spola tillbaks tiden!

 

 

Jag har inte gjort någonting vintrigt under den underbara idealiska vintern vi haft. Bara lite snökrig typ. Ville göra så mycket men det blev inte av. Skidor, skridskor, slalom, pulka. Jag skäms! Och jag ångrar mig! Har inte åkt slalom/snowboard på två år nu tror jag...

 

Justja, åkte pulka (madrass) en gång. Men det var första vår(slask)dagen... men det var kul iallafall:)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0