"Nä nu ska jag gå och skrika"


Idag ledde jag mitt spinningpass med HHR-kursen, det gick helt okej:) Kul var det! Det är ju lite svårt att följa sina instruktioner när man inte kunnat göra igenom programmet ordentligt på en spinningcykel innan. Men det är ju iallafall bara jag som vet när jag improviserar lite;) Mycket man ska tänka på; Hålla koll på tiden, förklara uppgifterna, prata i micen så alla hör och vara allmänt sansad. Hade lite svårt att ta i själv så mycket som jag velat eftersom jag hade så mycket att tänka på.


Jag har haft ont i handleden i flera dagar nu, why?:(


På eftermiddagen idag hade vi super slagverksrep till klockan 5, alla var lite slut efter halva tiden så Johan köpte godis:D Då blev det lite lättare.



Vi övade Taira "skriklåten" minst en och en halv timme. Här har vi självaste Johan!

I år är Taira en "girlpower-låt", här är vi som är med och spelar:


Marielle!


Lovisa!


Mini-Micro!


Mika!


Micro!


Emma! (jag)


Mimmi var där och fotade oss idag till hennes projektarbete:)




Sov söt
Vakna som en gröt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0