Nattugglan

Kom isäng halv 9 igår:) Och somnade ganska på en gång oxå. Hörde inte av väckarklockan trots att jag sovit länge nog, så vaknade halv nio på morgonen. Sov alltså 12 timmar, på en vardag!:O Det har nog inte hänt mig på många år.

Det roliga var att jag hittade ett missat sms halv 10 kvällen innan. Det var Per som skrev "Hej min nattuggla", och frågade om nåt skolarbete, eftersom han vet att jag alltid är uppe jättesent^^ Synd bara att jag gått och lagt mig suuuupertidigt jUst den kvällen x)

Idag var det massa dans som vanligt. Jag blir så glad av min barndansgrupp hihi:) De är så söta oh duktiga. Bra upplägg och planering på lektionerna  är verkligen guld värt. Jag blir mindre förvirrad och vet exakt vad jag ska göra och barnen blir med fokuserade och klagar mindre. Man måste ha tempo! Ingen dötid!

Nu är klockan halv 10, dags att krypa till kojs. Har redan bytt om till pyjamas och fikat osv. Ska bara borsta tänderna så är jag redo! Yeah, andra dagen på min sömn-storsatsning. Än så länge går det bra.

Sov mina nattugglor
Vakna med tugglor
(det har nånting med hår att göra som man vill undvika,
så mycket lyckades jag ta reda på.)




Kommentarer
mikaela

haha du är rolig du :D hur ska du då vara när du själv blir gravid, tro? ;) hihi.



skönt med 12 timmars sömn :D det sover jag gärna varje natt :)

2010-03-24 @ 11:52:32
URL: http://pickadoll.org


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0