Okey let's dance!

IBLAND ÄR DET SÅ KUL ATT DANSA SÅ JAG BLIR ALLDELES UPPHETSAD OCH VILL BARA SKRIKA, HOPPA OMKRING ELLER SLÄNGA MIG I EN SNÖHÖG ELLER NÅT. NEJ, JAG ÖVERDRIVER INTE.

Vi körde mest bara koreografi på "norr"dansen idag och jag dog nästan av lycka för att det var så kul. Elin gör så roliga danser!!:D Intressant om inte annat! Man blir så pepp av henne, hon är bäst!

Vi tog även lite bilder idag för det var värsta vitt i lokalen:

 

Lite kul när man tar kort när man inte kan dansen perfekt och flytande och alla är på lite olika ställen eller gör på olika sätt hehe:D Ser ut som att vi är helt borta^^

På bilderna finns jag, Sanna, Hanna, Lena, Ingrid, nån jag inte minns namnet på, Herr Mattson (kommer inte ihåg Samuels pappas förnamn, vad är det?) och sist men inte minst härliga Elin som är längst fram här på sista kortet. Hon gör snart lite turné med school for fools igen. Som ni ser iallafall, så är vi flera olika åldrar i gruppen. Det funkar bra och det är riktigt trevligt tycker jag. En härlig grupp!

 

Nästa tisdag är det AB3 (en dansföreställning) i vår lokal på vår tid. Så vi ska kanske se den istället. Jag har sett den förut men med andra dansare. Gå gärna och se den! Klockan 18:00, 9/2, på fyren/norrdans. Gratis om man är 19 eller yngre.

 

Parle vous francais?

Je ne sais pas

Pardon monsieur

Okey let's dance!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0