Studentfest nr.3 - 80-talet

80-tals tema!:D

En hel massa bilder kommer här!!

 

 

Micro hemma hos mig innan där vi gjorde oss iordning för att försvinna in i 80-talet.

 

Jag helt pastellfärgad. Jag var väl utklädd till en 80-tals partypingla måste man väl säga.

 

Micro och jag innan vi sprang över till grannen (Mickel) där det var förfest.

 

John heltäckt i läder.

 

Mickel och Micro.

 

Vet vad han heter egentligen, men inte just nu...

 

Minns inte vad han heter, Robin kanske eller nåt sånt.

 

Jesper den snyggingen i sin overall.

 

Och svettband och glasses.

 

Jag lånade the glasses litegrann.

Inte ofta man (jag) är sådär mycket sminkad! Kul att gå lös litegrann när man klär ut sig eller så:D

 

Jag och Micro var inte de enda damerna hos Mickel:

 

Ogge dansar så han inte syns.

 

Det blev lite brottning xD

 

Jag tror Mickel vann.

 

Vi begav oss hem till Maya där det oxå var förfest!

 

Mika the arobic-leader.

 

Helena med sina båda ben.

 

Ida, en tuff brud i lyxförpackning.

 

Linn klädd i body.

 

Rosie (Malin), ännu en riktigt tuff brud i lyxförpackning.

 

Bus 80-tals-Memme.

 

Maya, förfestens lägenhets härskare.

 

Mika in action! Vi övade lite allihop på vår 80-tals-arobic-koreografi som vi skulle släppa loss med sen.

 

Tobias, freestyle-dude.

 

 

Vi kämade och kämpade på dansgolvet och höll ihop i klassen. Men inget vann vi. Tyckte att vi förtjänade nåt. Men ja' ä' int' bitter!:D Mathias Alarcon kom 1:a, klädd i body och massa smink. Det var förtjänt^^

 



Kommentarer
Anna

du passar sjukt bra i den där frisyren :D:D

2010-03-11 @ 13:46:07
URL: http://theineloquents.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0