Söndagisen

Vilodagen. Lugn och fin. Men har faktiskt gjort endel nytta oxå!

Jag har äntligen tagit mig i kragen och gått och källsorterat!
Det kändes som det behövdes litegrann.


Det är lite småläskigt att gå till sopkoneinrarna själv när det är mörkt ute.


























Jag fick sån lust att klättra upp i den stora snöhögen.  ...and so I did.  ...och kollade ut över den mörka skridskoplanen. Jag vill åka skridskor! Hade jag inte vart ensam hade jag hoppat omkring som en galning i snöhögen. Nån som vill följa med och hoppa i snöhög någon dag?:D








Sen så har jag även
planerat barndansen
till på tisdag. I vanliga
fall brukar jag inte göra
det förrän samma dag.
Det blir så stressat då.

Jag har även gjort klart
hela koreografin till dom!
Det kommer bli hemskt
roligt:D De ska ju dansa
till "the lion sleeps tonight".
Awesome!

Fast detta gjorde jag ju
iförsig bara för ett tag sen.
Typiskt mig att göra viktiga saker precis när det är dags att sussa...

Nu fan,
sov som en glasstrut
Vakna hos en snut


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0