Pang Bom Krasch

Jag fick betala för dygnandet. Tårar var priset. Jag är rätt känslig av mig i vanliga fall, och när jag inte har sovit och nåt sånt så blir det "PANG BOM KRASCH". Första lektionen, slagverk med johan. Bröt ihop totalt för precis ingenting. Sedan gick det lite bättre att spela med tårar i hela ansiktet. Det behövdes nog. Jag säger ju inte dethär för att jag vill att ni ska tycka synd om mig, jag var ju inte ledsen för nåt xD Jag tänkte bara säga att så kan det gå ibland. Och så får det lov att gå ibland, det kan va rätt skönt oxå, att gråta för ingenting, det är inte fånigt.

Var lite nedstämd ett litet tag till med sedan försvann det och jag hade en jättebra dag hela dagen:) Förutom att jag var jävligt trött förstås.


Nu ska jag göra mig iordning och gå till sängs. Ja faktiskt, här ska det sovas för fulla muggar som bara den hehe. Ska bli såååååå skööööönt. Har tillochmed sovmorgon imorn, till halv 11. Yeey.

Sov som en plattång
Vakna i ett omfång


Kommentarer
Rebecca

ja dirty dancing är bäst och han patrick är så snygg :D



Är allt bra idag med dig?=)

Kram!:)

2010-03-23 @ 10:02:43
URL: http://rebeccaismyname.blogg.se/
Rebecca



Allt är finfint här är bara trött:)



Ha en underbar tisdagskväll

Kram!:)

2010-03-23 @ 19:41:22
URL: http://rebeccaismyname.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0