%o



Det snöade idag igen. Men inte tillräckligt mycket för att ha "våga-vägra-vinter-fest" med slagverkarna på sälsten som vi brukar ha. Det känns lite försent. Vi får ha våga-vägra-sommar-fest i sommar istället, typ åka i backen och så.

Idag var vi på föreläsningar på skolan. Vi fick välja vad vi ville gå på. Jag var på en som handlade om polisyrket. Det verkar riktigt kul faktiskt. Funderar på att ge upp all musik och dans och teater och slagverket på kapells nästa termin. Ska ta och bli polis istället!

Hade varit lite kul iallafall, tänk om man plötligt skulle göra en så vändning bara sådär. Lite lockande faktiskt, bara själva grejen, att göra något oväntat. Men hade jag haft körkort och inte vetat nånting alls som jag ville göra innan jag gick på föreläsningen så skulle jag nog fundera mer på det:D

Nu råkar det ju vara så att jag har en himla massa saker som jag skulle vilja göra, och gör! Allt är skitkul! Det är både bra och dåligt. Kul när man fastnar för något:) Jobbigt när man fastnar för allt;O

Hur som haver, vad sa vi nu då? Sova?

Sov klent
Vakna hjulbent





Kommentarer
Memme

hihi, sötemma... och sötjag xP

2010-03-25 @ 22:38:19
URL: http://mariellesstruntprat.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0