Min dag



Sötmarielle testar mina glasögon!




Det var påskigt och glatt i matsalen!




Pers tur!



Och sist men inte minst: Klockspelet var borta än en gång precis när vi behöver det som mest. Det stod nämligen precis där det ska stå. Därför såg jag det inte, utan sprang runt i hela byggnaden.


Ännu mer sist men inte minst: Hade flyt på spinningen. Glömde hårsnodd (man kan inte spinna utan hårsnodd!), fick låna en i receptionen, väl klädd i cykelkläder kom jag på att jag inte anmält mig, kollar i receptionen, EN plats kvar^^

Efter spinningen: Sitter och bastar. Surtanten kommer och säger åt mig att inte vara sist denna gång med. Aw, min sista dag jag kunde ångbasta så fick jag inte. (badhuset stänger typ på fredag för renovering.)

Puss och kram banan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0