Kom igen kom igen, ring klocka ring

Och btw igen, det är bara 3 stycken som kommenterat mitt inlägg till er besökare. Jag är lite besviken faktiskt^^ Har sett att typ 15 har kikat in här idag men inte kommenterat! Latoxar! Har hört rykten om att vissa tänkte att jag ändå vet att de läser så inte kommenterat av den anledningen;) Och jag tänkte nu att vissa kanske har tänkt att man inte skulle kommentera detdär för att det var typ en slump eller en engångsgrej att man kikade in här. Men det spelar ingen roll varför man kikar in eller hur man kom i på den eller hur mycket man läser:) De flesta har nog inte kommenterat av bara latheten själv. Gör mig glad:D Det är inte försent för att kommentera! Do it!:D (en kul grej liksom, kom igen nu, man har inte roligare än man gör sig).

Kan ju tillägga oxå att, ja, det är väldigt roligt när ni uppskattar mina inlägg! Man jag har ju faktiskt bloggen myket för min egen skull, för att skriva av mig om min vardag och sånt som kanske inte alla tycker är särskilt intressant att veta. Och jag tycker det är riktigt mysigt att blogga om det jag tycker är intressant och kul osv. Men ni som läser är en del av allt. Skulle inte kännas lika värt ifall ingen läste. Bamsekram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0