Grönt

Tog lite sovmorgon idag. Behövligt. Klev först målmedvetet upp så att jag mycket väl hade kunnat gå på samhällskunskapen kl 8, men, jag kunde inte äta nåt. Och på onsdagar måååste jag äta nåt på morgonen, annars dör jag innan lunchen. Det brukar vara sjukt jobbigt att kliva upp på morgonen, men när jag väl gjort brukar jag känna att jag kommer igång lite. Men idag gjorde jag inte det, jag kom aldrig igång. Åsså mådde jag illa. Så jag gick och la mig istället för att sova bort allt. Och vaknade halv 12 igen. Det var värt det.

Sedan var jag på bra humör hela dagen:) Man ska lyssna på kroppen. Dock är ju grejen att jag måste gå och lägga mig och sova mer. Jag har en hemskt svacka när det gäller det just nu.

Happy st. patricks day era gröngölingar! Uppdatering om de temadagar som varit kommer såsmåningom! 

Tone made the day på dramat idag:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0