Frasse

Idag trotsade jag och Micro nuturlagarna och käkade middag klockan 3, på frasses. Vi var påväg hem från sista musiklära-provet på kapells och var så himla sugna på att bara sätta oss och beställa nåt. Och frasses råkade ligga väl till på vägen. Det var gött!!!

Skönt att kolla ut över någonting annat än skolan som jag ser från mitt fönster när jag sitter och äter hemma.


Kollade ut över vår kära nybrogata.


SötMicro!


Min goda mat! KycklingbÖrjare! Det är verkligen en annan sorts kvalité på frasses om man jämför med andra burgerier här i Härnta. Det märks. Dock tycker ju jag att det är gott överallt iallafall:)

NomNom

Sov som en sidensvans
Vakna med midsommarkrans




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0